Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

1 χρόνος

Είσαι με τον άλλο τόσο πολύ και μαθαίνεις και την κάθε του λέξη.
Ξέρεισ πότε είναι στεναχωρημένοσ και πότε όχι.
Καταλαβαίνεις τα προβλήματα του και είσαι κοντά του όποτε σε χρειάζεται.
Παύει να υπάρχει το εγώ και γίνεται εμείς.
Τον συνχωρείσ ακόμα και αν το λάθοσ του είναι ασυνχώρητο.
Περιμένεισ πώς και πώς να βρεθείς κάτω από τα σκεπάσματα μαζί του.Να σε πάρει αγγαλιά και να σου χαρήσει τα ποιο γλυκά όνειρα που θα μπορούσεσ να είχες ποτέ.
Νιώθεις πως ολόκληρος ο κόσμος βρίσκεται μες στα μάτια του.
Και τέλος αγαπάς.
Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που ήμουν μαζί του.Ένας ολόκληρος χρόνος που είναι αρκετός για να καταλάβω τί κρίβει μέσα του.Τι νίωθει για μένα.
Ένας ολόκληρος χρόνος με τις ποιο γλυκές στιγμές συγκρατημένες σε ένα κουτί.Ένας χρόνος γεμάτοσ τρυφερότητα και στορφή.Γεματος δάκρυα και χαμόγελα.Γεμάτος πόνο και αγάπη.
Και αν με ρωτήσεται μπορώ να πώ πως έχω το δικό μου αίσιο τέλος.Είμαι ένα κορίτσι σαν όλα τα άλλα.Μόνο που εγώ δεν ελπίζω για κάτι παραπάνω.Ότι ελπίζω το έχω δεν θέλω τίποτα περισσότερο.Έχω ανθρώπους που με νοιάζονται.Που με αγαπάνε.Και αυτό είναι το παν.
Χαμογελάω και το νίωθω,κλαίω και το θέλω,αγαπάω και με αγαπάνε.Και η ζωή μου κυλλάει ρόδινα!
1 χρόνος για να σκεφτώ αν κάνω το σωστό.ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΏ ΑΝ ΕΊΣΑΙ ΛΆΘΟΣ.Όμως και να είσαι για μένα θα είσαι πάντα αυτό που λέει η καρδιά μου.ένα λάθος που θέλω να κάνω.ένα λάθος που δεν με νοιάζει και αν με σκοτώσει.ένα μοιραίο και πανέμορφο λάθος.<3
                                                                                                                 για πάντα δική σου


                                                                                                                    αιώνια δική σου.

4 σχόλια: