Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

I can do this!

Mερικές φορές πετυχένω τον εαυτό μου να σκέφτεται ότι όλα είναι δυνατά!Αισιοδοξία ρε παιδί μου!!και όντως τώρα το καταλαβαίνω!Μπορεί ο άνθρωποσ να καταφέρει τα πάντα?Υes we can!!

Πάντα πίστευα ότι δεν υπάρχει η λέξη δεν μπορώ!δεν την χρησημοποιώ συχνά!!γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω.
Και έτσι πάντα σε όλα τα προβλήματα μου έβρισκα την λύση.ήτε ήταν δύσκολη ήτε απλή εγώ την έβρισκα...και αυτό με κάνει δυνατή!σε αντίθεση βέβαια βέβαια με κάποιους άλλους που είναι ψώνια για τα καυτορθώματά τους και τα λοιπα και τα λοιπά εγώ απλά πέφτω με τα μούτρα στους στόχους μου!πιστεύω πως όλα είναι δυνατά και έτσι το παλεύω μέχρι το τέλος!ακόμα και αμφιβολίες να έχω για κάτι προσπαθώ να δω την θετική του πλευρά!ίσως έτσι βλέπω και την θετική πλευρά της ζωής!αλλά αυτό δεν γίνεται μόνο σε εμένα!όταν κάποιος φίλος μου έχει προβλήματα κατευθείαν τα δικά του γίνονται και δικά μου.!τα προβλήματα του γίνονται και δικά μου..και έτσι μάλλον γίνομαι καλό στίριγμα στους φίλους μου.!μπορούν να σταφούν σε εμένα αν θέλουν βοήθεια..και αυτό είναι καλό σωστά?
Και ναι ίσως μαζεύονται στο τέλος πολλά προβλήματα στο κεφάλι μου δικά μου ή δικά τους αλλά θέλω να βοηθίσω..αυτό σημένει πως μπορώ!έτσι με μάθανε η γονείς μου βασικά..αν δεν ήθελα να κάνω κα΄τι απλά δεν το έκανα και έτσι έχω το συναίσθημα του πραγματικού!!μπορώ και κάνω ελευθερα όνειρα!!όνειρα δίχως όρια!!όνειρα που μπορουν να φένονται ακατόρθωτα!


                                                                                                                                      I can do this!<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου