Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Παράλογο??Καθόλου!!

''Μα πώς είναι δυνατόν να μου πει κάτι τέτοιο??Δηλαδή σκέφτεται πριν το πει??Δεν σκέφτεται οτι θα με πληγώσει?''την ρωτάω κοφτά!!
''Δεν νομίζω να το κάνει επίτηδες!!Δεν νομίζω καν να καταλαβαίνει την λέει!!Καλή μου δεν το κάνει σκόπιμα''μου απαντάει εκείνη ψύχραιμα...
  Και ναι μετά το επόμενο τηλεφώνημά του όλα είχαν ξεχαστεί..Όλες οι αμφιβολίες μου είχαν σβυστεί...Τα πάντα που με πείραξαν χάθηκαν...Μα πώς είναι δυνατόν?Να προσσπαθώ να του κρατήσω μούτρα για κάτι που μου είπε και με το που ξεστομίσει κάτι όμορφο όλα να σβήνονται..όλα να χάνονται..όλα να φεύγουν..
 Εκμετάλευση συναισθημάτων...Ναί αυτό κάνει...Ξέρει πόσο τον λατρεύω και το εκμεταλεύεται(όχι ότι εγώ δεν το κάνω)  ή αλλίως είναι θέμα....φύσης!!Χαχα ποιός ξέρει??
 Όμως όταν αγαπάς κάποιον όλο και κάτι μπορεί να σου πεί για να σε πειράξει σωστά?Όλο και κάτι δεν πρέπει να βρείται για να μαλώσετε?Από το άν οι τρίχες των μαλλιών του είναι μαύρες ή καστανές μέχρι και το αν η γη έλκεται από τον ήλιο!!Ναι μέχρι και τα ποιό ασήμαντα πράγματα κοντά του είναι σημαντικά και τα ποιό σημαντικά..ασήμαντα.!!!
  Σε κοιτάζει και όλα σκοτεινιάζουν...Σε αγγίζει και όλο σου το είναι θέλει να χωθεί το άγγιγμά του και να το κρατήσει για πάντα...Σε φιλάει και εύχεσαι να κρατήσει για πάντα!!!
  Παράλογο?/ΚΑΘΌΛΟΥ:D:))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου