Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Μόνη....

         Πολλές φορές  νιώθω μόνη....Λες και όλοι με άφησαν και έφυγαν...Λες και ο κόσμος δεν ξέρει ότι υπάρχω και εγώ...Τότε αμέσως με κατακλύει ένα συναίσθημα...ΘΕΛΩ να μείνω μόνη...να κλειστώ στο καβούκι μου..Στο δωμάτιό μου...Στην κρυψώνα μου...Υπάρχουν φορές που όντως θέλω να μείνω μόνη και άλλες που δεν το επιλέγω εγώ...
      Η συγκεκριμένη στιγμή είναι η πρώτη...Καθώς γράφω είμαι κλεισμένη στο δωμάτιό μου και ξεσπάω...Αυτό με λυτρώνει..Το γράψιμο...Είμαι μόνη μου με ένα  lasptop στην κρυψώνα μου....Αυτό είναι που θέλω κιόλας...Δεν θέλω κανέναν...Δεν χρειάζομαι κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου....Ούτε περιφρώνηση,ούτε λύπη,ούτε γέλιο ούτε τίποτα...Μονοτονία αυτό είναι που θέλω...Εξάλλου αυτοί θα χάσουν...Αυτοί που με πληγώνουν κάποτε θα πληγωθούν σωστά?
        Το κεφάλι μου θα σκάσει....Προβλήματα..Προβλήματα..Προβλήματα...Δεν μπορώ άλλο...Δεν αντέχω...Είναι ώρες ώρες που θέλω να ξεφύγω από τα πάντα...Να διαπεράσω τους πάντες..Και να κρυφτώ κάπου που να μην με βρίσκει κανείς...Κανείς και τίποτα...Αλλά ξέρετε ποιό είναι το πρόβλημα? Όταν μένω μόνη τότε είναι που σκέφτομαι περισσότερο..Τότε είναι που οι σκέψεις και τα λάθη με πνίγουν όπως και τα δάκρυα που τρέχουν ποτάμι...Όποτε μένω μόνη σκέφτομαι όλα όσα θα μπορούσα να κάνω και δεν έκανα..Όλα όσα έχασα και όλα όσα με έχουν πληγώσει περισσότερο...Αυτό είναι το πρόβλημα...Ότι όλες αυτές οι σκέψεις και οι συνηρμοί είναι αβάστακτοι για το μυαλό μου καθώς είναι υπερβολικά πολλά για να αντέξω...
        Όμως φοβάμαι μερικές φορές να αντικρίσω την αλήθεια..Η δειλία με κυριεύει και δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα στην προσωπική μου μοναξιά με τις κυρώσεις της ή τον έξω κόσμο και τα προβλήματά του?


                  You only see what your eyes want to see...Hov can life be what you want it to be...
        You are frozen..When your heart 's not open...You are so consumed  with hov much you get...
                  You waste your time hate and regret..You are broken when your hearts don't open..
        Mmmm ,mmm, if I could melt your heart...Mmmm,mmm we'd never be apart...Mmmm,mmm give
                 yourself to me..Mmmm,mmm you hold the key...Now there's no point in placing the
        blame..And you shoyld know I suffer the same..If I lose you my heart will be brken..Love is a bird
                  she needs to fly..Let all the hurt inside of you die..You are frozen..When your heart's not open...
       Mmmm ,mmm, if I could melt your heart...Mmmm,mmm we'd never be apart...Mmmm,mmm give
                 yourself to me..Mmmm,mmm you hold the key...[Instrumental] You only see what your eyes want
      to see....How can life be what you want it to be..You are frozen..When your heart 's not open...
                    Mmmm ,mmm, if I could melt your heart...Mmmm,mmm we'd never be apart...Mmmm,mmmm 
      give  yourself to me..Mmmm,mmm you hold the key...Mmmm ,mmm, if I could melt your heart ... 
                                                              You hold the key.............  <3                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου