Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Για σένα Θ*

Μπαίνω μέσα στην τάξη και κάθομαι στην συνηθισμένη θέση μ στο τέλος τις μεσαίας σειράς.....Σήμερα παιδιά θα καλωσωρίσουμε μία καινούργια μαθήτρια στο σχολείο μας...!!Μπαίνει λοιπόν μέσα μία κοπέλα ψηλή,αδύνατη,όμορφη που στην συνέχεια κατάλαβα ότι είναι και μοναδική....Η κοπέλα αυτή που δέθηκε μαζί μου με τις μέρες...Η κοπέλα αυτή που μου στάθηκε όπως της στάθηκα και εγώ τις περισσότερες δύσκολες στιγμές!!! Περνούσαμε υπέροχα μαζί:)! όσο κράτησε τουλάχιστον!!''Μα να τα φτιάξω μαζί του ?''μα πώς σου φαίνεται?''Μα δεν είναι πολύ όμορφος?''Και καθώς περνούσε ο καιρός και το Θ' μου τα έφτιαξε με ένα παιδί  όλα  ήταν υπέροχα και για εμένα και για εκείνη...Πηγαίναμε βόλτες με τα κορίτσια κουτσομπολεύαμε όποιον μας κάπνιζε..Θάβαμε της''π....''του σχολείου και γενικά είχαμε βρει έναν τρόπο να περάσει ξέγνοιαστα ο χειμώνας μας..Αν και τελικά καταλάβαμε ότι αυτό τελικά ήταν που δεν έπρεπε να κάνουμε...Γιατί όταν πια περνούσε ο χειμώνας...
''Αφού δεν βγάζει πουθενά και αφού το συνεχίζεται δεν φοβάστε μήπως πληγωθείτε όλες?Δεν φοβάστε μήπως ξέρω και εγώ μήπως δεν μπορείτε να την αποχωριστείτε και να σας αποχωριστεί?''
''Όταν έχεις έναν υπέροχο άνθρωπο δίπλα σ και μοιράζεστε κάποια πράγματα όλο και κάποια δυσκολία θα περάσεις μαζί του είτε μεγάλη είναι αυτή είτε μικρή...Στην δική μ την  περίπτωση είναι μεγάλη..Αλλά θα την αντέξω και θα την στηρίξω..Δεν θα την εγκαταλείψω!!'' της απάντησα κοφτά...
Και έτσι καθώς περνούσα η μέρες υπερβολικά γρήγορα έφτασε η μέρα που το Θ* έπρεπε να φύγει έπρεπε να γυρίσει πίσω..έπρεπε να συνεχίσει μπροστά..Είχε έρθει η ώρα του αποχωρισμού..μία ώρα που όλες φοβόμασταν...Έτσι ήμασταν όλες στο αεροδρόμιο με ένα πακέτο χαρτομάντιλα η κάθε μια και χαιρετούσαμε το Θ* μας αν και αυτό δεν σημαίνει ότι την έχουμε βγάλει από την ζωή μας...
ΕΓΩ προσωπικά όχι.....<3<3
Για σένα Θ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου