Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Μία στραβή μέρα.....

Η δεύτερη μέρα που γράφω και σήμερα...αλλά ένιωθα την ανάγκη!!Έγραψα χάλια σήμερα στο διαγώνισμα της φυσικής!!Αν και ήμουν σίγουρη ότι τα ήξερα πολύ καλά ,αλλά μάλλον έκανα λάθος!!:Εμμ γενικά είμαι ένα άτομο που επηρεάζομαι εύκολα από τους άλλους και αφότου έμαθα ότι και άλλα άτομα είχαν γράψει έψαξα και βρήκα τα θέματα...Και να σας πω καλά να πάθω γιατί δεν έπεσαν αυτά....Έπεσαν τελείως άλλα θέματα και εγώ ήμουν σαν την αποβλακωμένη την ώρα του διαγωνίσματος!!!Ως αποτέλεσμα να με πάρουν τα ζουμιά μετά και αν δεν είχα και τον μικρό μ άγγελο κοντά(ονόματα δεν θύγουμε οικογένειες δεν λέμε ΙΩΆΝΝΑ!!) δεν θα ήμουν έτσι τώρα!!!Χα χα αλλά τουλάχιστον έμαθα ότι δεν πρέπει να μετανιώνουμε για κάτι που έχουμε είδη κάνει αλλά για κάτι που δεν έχουμε κάνει και στην δική μ την περίπτωση έκανα και μια προσπάθεια δεν τα άφησα όλα κενά!!Οπότε κάτι είναι και αυτό!!Και επίσης πρέπει πάντα να έχουμε ψηλά το κεφάλι σε αποτυχίες και να δεχόμαστε τις συνέπειες και τις επιπτώσεις των πράξεών μας και όχι να κρυβόμαστε πίσω από φτηνές δικαιολογίες γιατί κάποια μέρα η ζωή θα μας κλείσει την πόρτα και θα τα βρούμε σκούρα!!!:)))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου