Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Όλα αρχίζουν!!

Και ναι λοιπόν!Με έπεισαν!!Έκανα και εγώ blog χάρη στα πιο τρελά και ονειροπόλα κορίτσια που γνωρίζω!!Ιωάννα,Αγγελική,Ηρώ!Αν και να σας πω την αλήθεια είχα αρχίσει να κάνω Blog από πολύ παλιά αλλά το είχα αφήσει!!Όμως αφού έκαναν τα κορίτσια και μου είπαν ότι είναι καλός τρόπος επικοινωνίας και γενικά μπορούμε εύκολα να εκφράσουμε συναισθήματα και σκέψεις μας....Να μαι και εγώ!! Παράτησα το διαγώνισμα της φυσικής(όχι ότι με ενδιέφερε και πολύ)  και χουχούλιασα στα σκεπάσματα μαζί με το laptop μου!! Ως αποτέλεσμα  ξεκινάω να γράφω σήμερα!!Και έτσι 8α ξεκινήσω να σας μιλήσω για τον κόσμο μου ο οποίος 8α ξεχύνεται μπροστά σας σαν μια μεγάλη κουβέρτα!!Πιστεύω να το απολαύσετε!!Θα μοιραστώ τον μικρο μ κόσμο μαζί σας και άμα θέλετε 8α μου αφήσετε και εμένα ένα παραθυράκι ανοιχτό να κρυφοκοιτάξω τον δικό σας!!Ανυπομονώ να μοιραστώ πράγματα μαζί σας..!!Μεγάλα ή μικρά!!Λυπηρά ή γλυκά!!Ότι και να έχω τελοσπάντων ή ότι και να περνάω είμαι σίγουρη ότι 8α υπάρχει κάπου ή κάτι που να μπορώ να εκτονώνομαι!!Ελπίζω να ξαναγράψω σύντομα(όχι σαν τις άλλες φορές)!!!
  ΦΙΛΑΚΙΑ!!!<3<3<3

1 σχόλιο: